luni, 17 iunie 2013

Minuni Paravion via Alma-Nahe

M-am tot gandit Alma , de ce Paravion si nu altceva , altcineva, altcumva ...

Mi-am dat seama ca era vorba de o reverie personala care isi are inceputul printre cuvintele domnului Remus Vişan, Managing Director Paravion.ro : „Doar atât vă dezvăluim: kite surfing, taverne şi muuulte cocktailuri. Vă aştept cu drag în city break-ul Paravion din Cipru!” 


 Mi s-a parut interesanta ideea de City Break in care nu doar ca ti se asigura transport si cazare dar ti se pregateste si o super aventura ...
Te invit sa cauti si tu aici  sau aici  sau aici  pentru ca este vorba despre un spirit de calator , despre o simtire nomada , despre servicii de la oameni pentru oameni ...

Reveria m-a purtat in versuri parca pe taramul cipriot , unde oamenii pe la Paravion au imbinat fortele apelor cu cele ale aerului (kite surfing) ... iar placerile bahice cu gurmanderia ( taverne şi muuulte cocktailuri) ...


Pe ei spiritul liber ii prezinta Alma si  asa cum stii si tu ... Paravion sunt pe gustul meu .
Nu vreau sa te conving , stiu sigur ca ai simtit tu ceva cand m-ai ales partener de bloggroll intru aceasta plecare ... Vreau doar sa-ti multumesc pentru gest .

Eu impachetez  : aparat foto si acumulatori , doua perechi de bermude , patru tricouri , slapi , slipi si ochelari de soare ...de restul se ocupa Paravion ... tu ce-ti iei ? Defapt ... ne vedem pe Coanda sa "o ardem" international ...



 Articolul participă la campania BlogalInitiative.

Alaturi de partenerul de zbor , am incercat ... 
Marea cu degetul aratator  ...
Intr-un picior !

In ordinea numerelor de pe tricoul calului inaripat :

 
 by Lezoazo




Un comentariu:

alma nahe spunea...

A...eu o "ard", mai ales poetica, foarte bine pe coa(n)dă. Să vedem cum o ard şi intern(aţional)acum. O să-mi iau, în primul rând, ceva în gură, căci zbor cu avionul prima dată. O aţă...pt. zmeie, înţeleg de la tine că-s acolo, aşteaptă nişte jucăuşi să le plimbe. O să-mi iau un carne-ţel.
Şi nişte aspir..ine. Să nu ne doară capu'. Cam atât...restul vine de la sine. Mulţumesc şi eu că ai răspuns celor ce-am simţit. Dacă nu ne vedem pe Coandă, cu siguraţă pe la următorul concert Travka. Dar am înţeles că n-au nimic pe vară încă. George zicea ceva de greieri, ieri...că ei cântă iarna, ca să trăiască vara. :) Trăiască vara, deci, cu greierii, cu zborurile, cu...cu...

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?