miercuri, 12 iunie 2013

Un fluture s-a asezat in palma-mi ...

Un fluture s-a asezat in palma-mi ...
Si inainte de a-l intreba despre zbor ...
A zburat
A facut-o dinadins, de parca s-ar fi razbunat,
Parc-ar fi stiut , in sinea lui ...unde bat ...

Am reflectat apoi, incurcat ,undeva in interior ... despre zbor
Si-am privit apoi, mirat, spre fluturele agitat ... acum departat


Pe loc, m-a cuprins un dor de duca, si-un vis ...
Se facea ca eram un cal, sprinten, alb, inaripat
Urcam sigur in cer ,cutreierand in lung si-n lat,
Pasind pe sol, din cand in cand, cu un nechezat ...

Eram rapid ca un fulger inaintea tunetului asurzitor
Oferind lui Fat-Frumos, in cautarile lui, clipe de neuitat,
Cautand imprejur, destinatii si oferte greu de refuzat, 
Purtandu-l negresit , in siguranta, departe de-al lui regat ...

Eram atat de bucuros , ca-l slujesc pe Fat-Frumos
Ca'ntr-o buna zi , acest Fat, fiu de imparat, m-a intrebat :
Nu cumva-ntre timp ceva drum nou , la orizont, s-a aflat ?
Ca el isi cauta printesa iar fara de ea e atat de turbat ...



Brusc m-am trezit in simtire , cu gandul la actiunea din vis ...
Calul alb, inaripat si sprinten ...in parfum de cicoare, s-a evaporat ...
Pe Fat-Frumos nu-l mai serveam , nici nu zburam de zburat ...
Dar oare acel flutur agitat , nu cumva ,sa fi fost fiu de'mparat ?!





 Articolul participă la campania BlogalInitiative.

Alaturi de partenerul de zbor , am incercat ... 
Marea cu degetul aratator  ...
Intr-un picior !

In ordinea numerelor de pe tricoul calului inaripat :

4 comentarii:

alma nahe spunea...

Fluturii trăiesc numai o zi,
poate de aceea... :(

alma nahe spunea...

Aaaa...uitasem(cu gândul la fluturi) să-ţi scriu că mi-a plăcut cum ai pasat toată acţiunea calului. :P

Lezoazo spunea...

Incarcat , validat ... fara link catre site de data asta ...dar probabil ca nu suntem favoriti :)

Altfel , calul si fluturele agitat ... la lupta au plecat :)

alma nahe spunea...

Să vezi ce iiiii(apă) mă fac! :P
De la o miză(sau omizi?) la f(l)uturi, şi de la fluturi la i-ape ăla, i-ape ălălalt, nu-i decât un pâs!...Pâs, pâs! Să mori de râs!
Pâs-ul consideră-l ciupitură,
în concursuri se tace mai mult din scriitură. ;) Nu că n-ai avea ce scrie!

Care credeti ca este genul de fotografie in care ma exprim cel mai bine ?